utorok 19. júla 2011

Môj názor na TWILIGHT

No jasné Twilight...
Idem do papiernictva a tam na mňa číhajú Twilight gumy,zošity,perá,ceruzky a tak ďalej a tak ďalej..
Ked sa Twilight mánia začínala bola som s tým znehutená pretože to bolo všade....Spolužiačky neriešili nič iné len či Tím Jackob alebo tím Edward...
Asi pred troma mesiacmi keď som sa strááášne nudila a nevedela som v noci spať som si ten film pustila...
Samotný film bol ( aj je ) celkom v pohode no je to film ktorý si pozriem raz a stačí.Veľmi ľahký dej čiže sa vám to uloží v mysli a dej budete vedieť prerozprávať aj o desať rokov...
No mne nedala pokoj knižná verzia a tak som si cez internet objednala všetky štyri Twilight diely a začala hneď ako prišli pretože som bola strašne zvedavá.
Musím uznať že knihy sú o milión krát lepšie a určite si ich prečítam aj viac krát aj keď na moju deckú  ( a aj súčasnú ) lásku HARRY POTTER to nikdy mať nebude ani zo štvrťky.
Páči sa mi že spisovateľka Twilight ságy,Stephenie Meyer urobila z upírov nadpozemsky krásne bytosti ktorím sa nedá odolať a nie obludy ako ich poznáme zväčša z hollywoodskych hovorových filmov...
A práve postavy upírov...
Jedna základňa Twilight ságy je nadšená s Edwarda a tá druhá až plače nad výberom herca...Podľa mňa je Edward ( Robert  Pattinson ) skvelý výber :)
Takže môj záver ??
Twilight ako kniha ma zaujala,zahĺbite sa do čítania a nebudete vedieť prestať a určite si ju neprečítate len raz :)
A čo sa týka filmu...Je to slušné...Aj ked ako som už napísala pre mňa to nie je film ktorí by som si vedela pozrieť viac ráz.
No,ale každý máme svoju mienku čiže buď budete Twilight milovať,nenávidieť alebo akceptovať a môj názor na tom nič nezmení :)
































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára