sobota 10. septembra 2011

Marilyn Manson have new video clip !!!


Prepáčte že som názov článku napísala v ang. ale mi to nedalo :) Tiež sa ospravedlňujem za to že som sem
viac ako dva týždne nič nenapísala ale nebola som doma takže ešte raz prepáčte.
Ale teraz to podstatné !!! Aj keď som si už myslela že sa toho nedožijem,Marilyn Manson má konečne nový videoklip !!!
A že sakra dobrý videoklip to je :) Niečo také som ešte od neho nevidela,šokuje to v každej sekunde,obsah nie je vhodný pre slabšie povahy a maloleté deti :D
Marilyn tam vypadá priam božsky !


Samotnému videu sa nedá nič vytknúť,je to výborné od začiatku až po koniec.
Pieseň...Hmm...No ja mám radšej tie staršie pravé ,,Mansoňácke" skladby...Táto nová nie je presne podľa môjho gusta...ale aj táto pieseň má niečo v sebe je taká že ma núti počúvať ju dokola...Príde mi ako spojené čas Holy Wood-u a Mechanical Animals.Dúfam že touto piesňou BORN VILLAIN to nekončí a je to len skvelá ukážka toho čo nás čaká a neminie s novým albumom Marilyna.Každopádne nová pieseň a videoklip fanúšikov len rozžhavila. 
No ale dosť kecov,tu je ten videoklip,takže Mansoňáci,užite si to ;)



 P.S. vracia sa nám náš starý antichrist ?? :) Dúfam a pevne verím že ÁNO !!! :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára