sobota 13. augusta 2011

Nový fanúšik Marilyna Mansona ??

ked má človek potkana,musí očakávať isté problémy.Môj milovaný potkaník ( Marilyn ) mi pred dvoma týždňami rozhrýzol kábel na hudobných reprákoch a tak som bola bez hudby ...
Pred dvoma dňami som konečne zavolala suseda,či mi to vie prísť opraviť.Povedal že samozrejme a o 15 min. bol u mňa.Samozrejme všetko opravil...
A potom prišla na rad skúška reprákov...
Zapol...
Išiel do menu hudby...
Marilyn Manson...
Zapol...
Great Big White World...Album Mechanical Animals
Tŕpla som čo na to povie...Síce bol v mojej izbe už asi po 100tí krát pretože stále niečo opravuje a inštaluje a Mansonové vlajky,cédečká a samé blbostičky priam udierajú do oči počul ho po prvý krát...
( len si nemyslite prosím že je to nejaký starý sused prosím,je mladý :D )
A viete čo povedal ??
,,Ach,toto je Marilyn Manson ?? ... Hmm... No budem si ho musieť stiahnuť aj ja,rád si veľa krát niečo takéto vypočujem ... Hudbu má naozaj skvelú."
Super :D
Takže som očarila ďalšiu osobu Mansonom :)
Koľká to už bude ??
Karol,Sabri,Viki,Lauri,Veronika,Mišo a pár ľudí na nete plus sused...Nespomínam moju mamu ktorá ho má rada ( bodaj by nie ked je veľká fanúšička Ozzyho Osbourna poriadne dlho :) a aj moja sestra ho niekedy v pubertálnych rokoch počúvala a etc...
No,človeka to poteší ;)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára